SKIDOR IMORGON! <3

hellu! har inte bloggat på en dag men ialf så ska jag inte blogga imorgon häller>.< i think ialf ^^ anyway så är det så att jag ska till Romme med klassen( hela skolan) det kommer bli riktigt skojsigt! längtar värkligen dit! haha hoppas inte jag bryter benet och skit >.< men det kommer nog gå bra <3 har jätte mycket gott gott med mig :D ska skriva min lista här :

* Frukost
* Sallad
* 2 st Muffins <3
* En mackiis >.<
* chookolade keks :D
*  hot choklad ;)
* FEEISTIS!!
* STRUMPORR!
* Tärmisar>.<
* Tjockis jacka
* Skidor ^^
* Pjaeäxer!
* Kameran<3<3<3<3
* MOBILEN!!<3<3<3
* Pengar
* GLATT HUMÖR! >.< :*<3

gammal bild.. i know ;)




det där ska jag ta med mig :d vi ska vara vid skolan kl 0630!! hur tidigt som hällst jue! haha men som tur var får man skjuts >.< Sanna nilsson ska också maed :D men vi kommer få åka tidigare för det tar en stund att åka dit och göra iordning så kmr drilla runt kl 0534 ! HAHA! VILKEN SÖMN MAN KOMMER FÅ! Anyway ska sova sött nu <3

btw kolla in min kompis blogg ^^ har gjort iordning den lite ;) vist blev den snyyyeeggg!
FRIIDAAAH!

TTYL<3<3<3 Ko:ren the designer ;P


Kommentarer
Postat av: kayli

TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA!!!!!

<3333333333333

2010-03-10 @ 21:03:04
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0