överlevde!! .. nästan..

HEJSAN!! idag så är man skiit trött! har gått runt i skolan nästan helt död! man gick på socker >.< haha anyway så var det jätte roligt i går!! hann inte blogga för att jag var så himmla trött efteråt så åt ducha och la mig >.< man flummade jätte mkt där borta fyfan! haha inget slår när man höll på att åka in i kayla och åker backlänges ned för backen med skidorna i kors och publik( liftarna över) och att man desutom åker i racer fart och skriker som f*n! haha >.< det var värkligen skiit läskigt! man var lite virrig när man var där .. det borde ialf dem jag var med vete ...

När man var lite då >.<
'
don´t even ask about the pic ...


TTYL from a girl saying- DET ÄR EN GRÖNBACKE- NÖMEN STRIPPAR MAN SÅDÄRA MITT I BACKEN! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0