31/3-10

hellusan! idag så har jag varit och badat i gustavsvik då med familjen ^^ det var roligt men det fanns jue små punkter som var lite mindre bra ^^ tex att ngra typ stirra as mkt på mig  :S :S jag menar har dem aldrig sett en tjej i bikini förr elr :S det jag ogillar är också att han dem typ fråga om mit namn , vad jag bodde och vad mitt nr va :S anyway ska inte fasna på det nu ^^ ska snart iväg till kyrkan :P hehe jag ska jue konfirmera mig så måste gå 15 gånger för att få ett perspektiv av det :P ( TRÅÅÅKIGT!) anyway ska möta Olle där så kmr inte vara ensam ^^ det är bara tråkigt, men det är därför man har ipod med filmer i xD HAHA '

tror att min kamera är vatten skadad för jag tappade den i snön för ngn dag sedan och den beteer sig inte som den ska så... :/ not funny at al!!! :P


TTYL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0