19/3-10

hahaha >.< idag så hörde jag att Club Nordic i örebro är iställt >.< HAHA men det är så himmla synd om alla som köpt biljeter och kanske inte får pengarna tillbaka :/

Men ialf så har jag haft en liten kaos dag idag  ^^ först vaknade jag emd världen träningsverk och kan knappt gå! och efter det missande jag bussen och hann inte sminka mig! herregud is al i say >.< sedan fick jag typ ryck på Kazem( träslöjdsläraren) för att han cp:a min spegel! och efter det så blev det lite film kaos^^ orkar inte änns berätta om det och nu har turen vänt förutom att jag fortfarande har ont och knappt kan gå :D har varit på marieberg med familjen och då köpte jag en smexxiieg väska :D hihi för den jag har nu är såliten och den börjar gå sönder :/


<3



TTYL<3 i´m starving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0