17/3 - 10

hejhej! idag så var jag på studiebesök med klassen i Karolinska skolan. det var faktist roligt men det var läskigt med alla emosar xD HAHAHAHA! ialf jag tror nog inte jag kommer gå där nästa år för jag ska bli pilot ;)jag får se om jag klarar det helt enkelt. Och vi såg världens ÄCLIGASTE GUBBE!!! uusch! han stod och pissa mitt på järntorget och han bah " Om hundar får pissa vart dem vill får jag väll det också!" man bah... ooh! haha det är så himmla disgusting med sånna gubbar! dem ska bara gå och döe!^^ anyway så efteråt så kom jag på att mina busskorts pengar var slut så fick gå till sjukhuset, till mamma då ^^ fick vara där i ca 1och en halv timme >.< men det var roligt för då åt jag massa bullar och drack chokladmjölk med grädde<3 haha det är si j*vla gott! nu så har jag precis hämtat min minsta syrra på dagis ^^ ska nog plugga lite spanska nu :D

TTYL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0