YES! & NO!

HELLUSAN! idag så har jag haft en bra dag faktist! fast den har sina små punkter men men tar allt i ordning :D hade hemkunskaps prov idag ;/ vi fick vara två och två så fick vara med Fanny i min klass ;O tackar att det inte någon IQ 10 eller något ^^ anyway vi fick baka socker kaka så det var topp! men sedan bev det matte prov ;/ jag dampade på vårat sista B tal!! OMG!! haha xD det va så himmla jobbigt xD anyway cyklade till träningen och fick träna i typ en 15-20 min så jag helt plötsligt landar snett och vrickar (elr vad det nu är) foten >,< det är andra gången iår!! HAA XD och det är samma fot ;O anyway mammsen sa att det skulle bli bättre snart ^^ så då blir det buss imorgon ;O

TTYL<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0