cheers 2 u !

hellusan! idag så har jag varit i skolan och tog en liten snabbis till MC för att köpa lite att äta ^^ anywho åkte till träningen efter det. Min träning var faktist rolig idag! trodde det skulle bli jätte tråkigt för att ingen skulle komma ock så men det löste sig :D tackar Hanna (min tränare) för att hon var med som bakis (bakperson ) <3 jag är jätte stolt för jag kom nästan ned i spagat idag!! haha är nästan där :P ahha xD men det blev inte så mycket gymnastik men men .. ^^

TTYL<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah engla, folk tror ju jag var bakfull, asså bakis ;) vilken bra förebild som tränare! hoppas alla fattar att ja var bakperson ;D puss på dig!<3

2010-04-11 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0