Bussluff och flumm!

hellusan! haha idag så har jag haft lite problemos :/ jag vaknade sent hos hannah för vi var uppe ganska länge och spela :P haha anywho vi hade jätte roligt! jag fick gå vid 1230 för var tvungen att duscha och så för man ska väll vara fräsh när man träffar någon elr? >.< ialf så övade jag lite gitarr och efter det hade jag värkligen JÄTTE tråkigt! så jag täkte att man kunde hänga med Kayla och Frida på bussluff! :P haha vi tog jätte mycket bilder med kaylas kamer :d tyvär har inte jag bilderna än menmen ... haha ni kan inte ana hur roligt vi hade!! haha asa kayla typ mucka med någon alkis elr någon knarkgubbe elr ngt >.< hahaha det var aaass knaas! ahha hon var i ett träd och han på marken och .. han kallade henne pippi :S anywho ni fattar nog inget nu xD hahaha så ska nog göra iordning till imorn så that´s my plan :P

TTYL<3<3

Kommentarer
Postat av: Kayla

HAHA, Här kommer pippi långstrum tjohej tjohoj tjolahejsan sa, här kommer pippi långstrum ja här kommer faktiskt JAAA!

hahaha<333 besta kvelen ever!<333

2010-04-06 @ 06:57:45
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0