4/4 10

hellusan! kom hem från stugan för typ... 3-4 timmar sedan >.< haha orkade inte blogga det första jag gjorde när jag kom hem :P haha det första jag gjorde blev att ringa hannah och sedan gå till henne <3 haha jag ska sova hos henne nu för vi ska nörda lite :D haha vi ska spela vårat gamla Rakion :P anyway skaockså ge lite reklam till kaylas blogg <3 för nu är hon med i en tävling och hon är topp 10!! vill att min sistaah ska vinna så ni får rösta på 10 l   rösta här !<3
anywho ska nog inte blogga mer idag :P juste one more thing, min låtsas pappa glömmde kameran hemma -.- han kan var så klantig ibland!!! omg är jätte iriterad!

TTYL<3<3

Kommentarer
Postat av: Kayla

tack Engla! :D<333

2010-04-04 @ 21:50:58
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0