29/4-10

HAAI! idag så har man varit i skolan precis som vanligt och gjort det vanliga då :/ men efter skolan blev det träning! yesyes :P det var as länge sedan jag träna så var faktist lite taggad ^^ jag gjorde faktis flikis idag fastän jag typ skadat foten för ngt tag sedan ochd et gjorde inte alls ont! är faktist jätte stolt =)) anyway vi tycke det var lite varmt i salen så vi tog med mattorna ut och byggde där :P och en sak till!! höll på att glömma! VI GJORDE CRADLE SALTO!!! omg är aas glaad! och desutom så gick det as bra!! ;O haha men ska duscha och stretcha lite och sånt nu :P

Bjuder på en lite fail video idag ;) haha xD



höhö jag har as svårt att hålla balansen xD och är inte tillräkligt vig till att dra den helt :P

TTYL<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0