17/4-10

hellusan! idag så har jag åkt upp till sjukhuset med syrran för att möta mammsen och sedan kolla lite på stan <3 det var faktis roligt ^^ haha men då blire självklart "bråk" om vart vi ska äta ;O haha jag ville äta på Mera men signe ville på burgerking ;O ahha jag vek mig, så nu känner man sig lite tjock xD haha anyway är så himmla glad! för jag hörde att den sista boken av vargbröder kom ut och självklart köpte jag den idag ;O haha så nu ska man väll läsa en del :P kommer väll läsa ut den tills imorgon xD hahaha >.< ÄR GALEN I SERIEN ;O synd att det är den sista ;(



haha >.< min toffs syns men men ;O

TTYL<3


Kommentarer
Postat av: Kayla

ÅHH SNÄLLA JAG FÅR LÅNA DEN när du är klar! ÅÅHHHH! :D<33

2010-04-17 @ 19:33:42
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0