Tilllbaka nu da...

Hej på dej lingonfej!

Har precis kommit hem ifrån träningen. Det gick faktist jätte bra på min träning idag :P jag fick lära mig att göra rundat flixis för första gången utan att stanna imellan. Jag var faktist och kolla på när gymnasterna tävlade i konventum! Det var faktist inte så specielt ... men det var så att det inte var så hög nivå på det, dom gjorde sånt jag håller på med på min Cheer :P okej men ni ska få se några bilder på vad jag fick se ......


på bussen till träningen

På träningen

Har fått en stempel för att visa att jag betalat

duktiga gymnaster

Duktig gymnast

Domarna till "mattan"

Väntar på bussen på väg hem


Det var det :P

TTYL
- will always love u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0