shalala

Hej på dej lingonfej!

idag så kom jag försent till skolan!!! heregud vilken panik jag fick på morgonen ! jag vaknade när dem andra hade lektion! menmen.... det var jue lite skönt att få sova ite lägre xD så det var bara att sminka och göra iordning inan men tyvär så åt jag ingen frukost. Jag kom ca 45 min sent:O men det var bara bilden jag missa så det var inte så farligt, Jag hade prov idag YAY... eller noot! jag tror ialf att det gick ganska bra men det får jag väll se, jag planera att avra med min älskade chines! jo min Sanna har varit i china! så jävla coolt tycker jag , så om ni vill så har hon faktist bloggat om det så det är bara att gå in på  http://sannanilson.blogg.se/! Ja vi lagade en väldigt avancerad maträtt som heter Sannayko:ren special! den inehåller : pasta,köttbullar och bacon! Nu ska jag fixa hennes blogg lute, hon ville att jag skulle göra om den lite :D jag hoppas hon kommer gilla den :D


TTYL
-will always love u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0