Om mig

Jag heter Engla och är född år 1995 den 22 november
Jag har en mamma och en låtsas pappa
Jag har också två syskon som heter Signe och linnea, Signe är 9 år och Linnea är 2
Jag har ett mrasvin som heter Marschi
Jag går skolan som dom flästa men går också i den älskade sporten CHERLEADING!!
Min favorit färg är rosa och min favorit frukt är granat äpple
Jag har ingen favorit maträtt utan gillar nästan allt!
Jag har brunt hår med ljusa slingor
Jag har bruna ögon
Senast jag mätte mig var jag 167 cm
Jag är född i filipinerna men upväxt i göteborg och bor nu i örebro.
Jag hatar MYROR(dom är ONDA!!)
Jag gillar att vara med mina kompisar och att Cheera!
Laget jag går i heter Cu och står för Cheer Unlimmit
Jag bor i en blå villa och har ett eget rum och walkinclausett
Jag är singel...

ehm.. det finns nog inte så mycket mer att berätta :P

TTYL
- will always love u <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej kusin! Kul att du har skaffat blogg. Jag kommer lätt föja den. Jag vill så klart veta hur min underbara kusin har det ;) ta hand om dig! kram

2009-10-19 @ 15:27:55
URL: http://stephaniesuarez.se
Postat av: VèNNèZaIsHerName

tjena!!! Engla!!fan va kul att du har blogg.=) hur är det?? det var länge sen jag så¨g dej..vet inte om du kommer ihåg mej. Vangies kompis och vi brukar vakta dej när du var liten och vi bodde i Rösås innan och har hunden blackie rex bror =).

MIkaels syrra..Hoppas du kommer ihåg mej =) ..Jag bor nu i barcelona i sanrt 3 år. Hoppas allt är bra med dej. Kul och läsa din blogg.

Puss och kram with love from Barca!!!

2009-10-20 @ 12:22:58
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0