oktober den 10 - 09

Hej på dej lingon fej!

Idag så var jag på min kompis jeanetts 20 års dag, det kanske är stor skillnad mellan våra åldrar men hon ser faktist bara ut att vara typ 16 år! Jag Per och Robert satt och prata och hade faktist jätte roligt. Vi tänkte kolla på film men Robert var för trött för han varit på fest från 8 till 6 i morse!



Igår glömmde jag att skriva att jag var på födelsedags fest ( middag) också! Det var Emma som fyllde 14!! HEHE men det blev inte presic som väntat, Jag och Hannah skulle köpa present men jag fick inte tag på Hannah och hon ite på mig ! Jag hade en och enhalv timme på mig att köpa present! det var väldigt strässigt för att det tar ca 30min att ta bussen till stan och sedan tar det jue tid att hitta pressent till henneh och sedan 30min tillbaks ! men som tur var hade jag jätte tur med bussen

TTYN

- will always love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0