JAAA!

Har precis kommit hem från skolan,vi fick sluta några min tidigare i dag (vet inte varför). Jag var och  hämtat min minsta syster på dagis. Ja... idag fick jag tillbaka mina prov resultat på svenska,matte och idrott!, Jag är faktist nöjd med det mesta, Jag klara mig bra!Idag ska jag öva inför spanska provet! Men ska nu ner och vara lite med min minsta syster för hon ville kolla på film med mig , sedan ska jag göra mina läxor och sedan kolla på film :D JoO! jag hra studiedag imorn! så jävla skönt att man slipper va i skolan , och det va våran jobbigaste dag då vi bara har sitt-och-skriv-vid-din-plats ämnen  och på fredag kommer mina Göteborgs ÄLSKLINGAR!! jag saknar dom så jävla mycket! det var jätte länge sedan jag träffat dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0