hehe....

Hej på dej lingonfej!

Sorry att jaginte har lagt upp ngt på dem 4 senaste dagarna men ska berätta vad jag gjort :d Jo i fredags kom mina systrar från göteborg! Jag Frida,Evelina och kemals kolla på the grudge 3 ! fett läskig film säger jag bara! eller 1:a är läskigare dåda. samma dag så hade vi lite spa... Frida raka benen och Eve gjorde inget specielt....JO! hon höll på att få fridas gammla hår på sin handduk xD Jag  skubba mina ben iafl. På lördagen så gick vi på filmen upp, ja ni ser mitt förra inlägg, men innan så gick vi på burgerking och fetta os lite,när vi kom hem så skulle vi igentligen sjunga kareoke men det blev så att vi kolla på deth of a cheerleader, men vi palla inte kolla färdigt så vi sket i det och måla naglarna istället. På söndagen fick vi vakna tidigt för att vi skulle på min träning :p. Det gick faktist ganska bra förutom att våra basket(toss) inte blev så höga och att jag gjorde cp flikisar xD det var jätte läskigt att jag landa på samma med händerna som jag hade mina fötter!. Vi fick lite panik när vi skulle hämta ut biljeterna och åka hem för att Frida bara måste ha en hamburgare som tog typ 15 min att ta för att hon skulle krongla till det lite, Vi missa bussen vi skulle tra och sprang till en annaan hållplatts för att bussen... ah men det är svårt att förklara. Vi åt och sjung kareoke samtidigt för att vi var tvungna att sjunga kareoke :p Vi gick till bussen och såt  2 roliga gubbar ! den ena hängde med benen upp i taket och den andra typ lät som kaleanka :d(jag lägger in en video) Ja dom tog tåget och åkte, den dära konstiga gubben som lät som kalle anka sprang runt i bussen och typ skratta ! hahah och ALLA på bussen skratta! Tt.o.m den dära mamman som hade ett barn i knät :p (på låret :P). I dag så har jag varit med Emma :d och vi gick runt på stan och kolla in lite saker och prata om allt möjligt och hon köpte faktist några jätte snygga sker! en hallsduk från ginatricot och en tröja som hon redan hade men i en annan färg :D Vi åt på MERA (sallads bar) och det var jätte gott! hehe vi pratade b.l.a att man ska äta tort bröd efter att ha druckit alkohol, dom säger att det typ suger upp all alkohol och att det blir inte lika påverkade! ( ett tips till er som tjuv dricker xD) och att man ska dricka mkt vatten! Jag har varit på hos min farfar som fyller 68 idag då så ett stort grattis och hiphip hura till han!!!!!!!<3 Jajuste jag har bestämt mig att bli mkt nyttigare nu också!! har faktist bevist det för jag får inte äta godis eller så förutom på kalsa(jag har en 200g choklad i min jacka och den är inte borta!!)

TTYN
-will always love u<3<3!     ps. ska lägga in bilder och såt snart :P .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0