SLEEEP.....

Hej på dej lingonfej!

Idag så har jag sovit välldigt länge faktist, sov från kl 9 till kl 12:30 & de är ganska länge tycker jag. Men om man är sjuk så mår man bättre av att sova, det är ialf vad min mamma sagt till mig (bara några gånger...) Jag har bara vart hema idag och planerat min födelsedag lite ... det kommer bli skoj. Jag har kollat på min älskade serie i ett tag nu ( sedan kl 13 imorse) fast jag haft pauser OFC :d hehe ... Jag  kommer inte gå på min träning imorn men jag ska öva på att krumma xD haha . men jag kommer nog må bättre imorn efter alla j*vla mediciner jag tagit idag ( alvedon,ngn host medicin...) Det är jobbigt och äckligt men det är absolut värt det för jag mår mycket bättre, men medicinen jag tagit lurar nästan bara kroppen att man inte har ont( kroppens varningar) så rekomenderar att man gårigenom den sjuka tiden utan medicin ... hjärtat mår bra av det och att det funkar i längden......

TTYL

-will always love u<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0