Europ trip...

Hej! idag så har jag med skolan simmat 750m :d haha jag tyckte det var jobbigt (har dålig kondis), men jag klara det! Jag sega med att fixa mig och ine på hagabadet för jag skulle möta sanna vid skolan ... men hon hade redan åkt hem.. men det var inge fara, jag tog bussen upp til konserthuset och gick till biblan för att låna böcker. Jag lånade mobby dick och två andra böcker. Jag var tvungen att låna mobby dick för att i skolan så ska vi ha redovisning om en klassiker och jag har inte äns börjat läsa, jag fick panik och gick o låna en bok :P ja så enkelt var det. Jag har också gjort något riktigt hemskt!! jag har brutit mitt nyttighets lövte.. jag blev jätte sugen på choklad med grädde så gick till coop och köpte spraygrädde. När jag väntade på bussen träffade jag Hannah! haha vi lyssna på musik och hade lite skoj på bussen. När jag kom hem så ringde jag Sanna och hon kom, jag gjorde iordning chokladen med grädde och vi kollade på euro trip :P skiit rolig film ialf rekomenderar den till er desperata killar xD haha ... ska ta mig en choklad nu så bloggar mer imorn xD

OPS! adda mig på facebook!!

haha låten är bäässsttt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0