åkt lite fel!

Hej på dej lingonfej!

Idag så harbakat en kaka för att det är jue fars dag idag!, jag tänkte det vore lite roligt med en liten överaskning men det blev ingen överaskning för att min låtsas pappa var hema idag . Jag kom precis hem från konfirmations sak.. men ialf så följde min låtsas papa med och vi sitter och äter Linnea(minsta systern) vill gå på toa och min låtsas pappa hjälper henne men när han kollar ut mot fönstret så ser han något stort avlångt och lila... jo en buss! jag och mina syskon börjar direkt leta efter kamer och jag sprang ut skratta och tog kort! haha det var lite roligt , men bilden blev inte så bra men ni ska ialf få se den och bilden på kakan jag bakade idag :P

TTYL
-will always love u <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0