2012

Hej! idag så har man haft det jätte jobbigt i skolan... blablabla men det var det vanliga men var grymt trött! Jag missade bussen som jag skulle ta till träningen så fick ta nästa buss så att jag inte kom så tidigt som jag brukar :P Ja på träningen gick det finfint men det var grymt jobbigt för att vi bara gjorde bygg! haha fick vara bas hela tiden för att i vårat lag finns det bara två baser, jag och Cissi :P men det funkar bra för vi basar bra tillsammans :p våran träning slutar ca en 30 min innan våran buss kommer så vi prattade bort tiden så mycket så att vi höll på att missa bussen ! hah men vi är så snabba så vi han Xd men ialf så ska jag på bio imorn med Annie Ludvig :p det kommer bli skiiit skojj!!! haha vi ska se på 2012... Ska sova nu så herrå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0