16/3-10

hejsan :D idag så har jag varit skola :D det var skiit roligt :D haha men det var ett minus på näst sista lektionen -.-' kayla skada sin hand, något i handen( en ådra eller ngt ) sprack så att det blev som ett blåmärke >.< men det kommer nog bli bättre snart<3 jag får hoppas så ialf :D anyway så fick jag mina spanska förhörs resultat idag >.< haha det gick faktist ganska bra men det kunde jue ha gått bättre ^^ anyway hade inte med mig nycklar så fick dumpa allt i kaylas skåp >.< det var lite cp xD menmen ... ska göra klart en text om den smexiga gubben nedan för >.<



TTYL <3 from mrs  Darwin xD

Kommentarer
Postat av: Kayla

HAHAHA mrs Darwin.

Det säger man till tjejer.

Charles Darwin är en man alltså Mr Darwin.

FÖR SÖT ÄR DU, kööööören<333

2010-03-16 @ 21:08:49
URL: http://kaylam.blogg.se/
Postat av: Kayla

JAHAAAAAA vad det så du mena!<3

hahahahhaa<3

2010-03-17 @ 17:02:25
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0