Imorgon!

haha glömmde att nämna att jag skulle åka skiidor imorgon!! och det som är så specielt är att det är min första gång jag kommer åka!! det värkar jätte svårt! :O jag åkte med klassen i onsdags(längdskidor) och då gick det inte så bra ^^ haha jag och Frida halka efter och fick ta en mindre tur, igentligen skulle vi åkt 5 km men det blev 3 för att min lärare sa att vi inte skulle hinna runt :D haha det var lite roligt ^^ men ialf så gick jag jue framåt! ( förutom en gång när jag skulle upp för backen men åkte bakåt istället XD) haha undrar hur det kommer gå för mig imorgon så önska mig lycka till och att jag inte bryter något xD

 

TTYL<3<3 ps kmr filma och ta bilder så var inte oroliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0