home from school ^^

hejhej! har precis kommit hem från skolan och ska sitta med Hannah och upleva lite gammla datanörds tider ^^ hehe så jag kommer nog inte blogga mer idag så ni vet det :D men ialf . I skolan idag så fick vi ha som vanliga lektioner -.- först hade vi so, vi kollade på film hela tiden ^^ hehe själv kollade jag på bring it on ... sdean hade vi idrott och på vägen så ramlade Julia så har en bild på när hon ligger i marken medans Michaela i min klass försöker dra upp henne ^^ haha Kayla var lite en med en Julklapp till Annie så hon öppnade den i omklädningsrummet ^^ haha på idrotten så dansade vi massa konstiga danser jag inte minns vad dem hette xD På lunchen så satt jag och kolla på film , Läsningen råkade jag missa för att jag satt i cafeterian och spela kort med Kayla,Frida och Kajsa. haha mins inte så många lektioner men på Matten så hade vi en "LITEN" diskution om maten och miljön ... hehe mer än så minns jag inte ^^ hehe...









TTYL<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0