Gammalt & Nytt <3<3

hej! okej jag vill bara att mina åsikter inte ska tas illa upp men dem måste ut! Nu för tiden så är nästan allt nytt "fint" men vissa saker är bara för jävliga! Om man råkar komma med en 4månader gammal tröja så kan folk kolla snett på än och säga " hallå det är vinter nu?? men alla har väll sin egna stil! man får komma med kläder som man vill. Bara för att någon ser lite udda ut behöver man inte stirra ut människan ! men det kan vara svårt om man är en sånn människa ^^ hehe tillexempel kan sitta och flabba sönder ått Enis som går och dansar och skrattar( men alvarligt talat har han något fel ^^) men ialf vissa saker kan man ha och vissa inte, det beror på hur mode inriktad man är =) som jag är lite mode inriktad men ändå inte har några exempel ^^


En älskad gammal skorta som är lila och mins lika gamma som mig <3


En gammal tröja jag fick av farfar =)

Ett gammalt armband jag fick av mamma när vi var i filipinerna<3

En tröja som jag hade när jag var kanske 4 eller 5 , minns inte ialf^^
vet att det ser lite cp ut ^^



Smink koffert som jag fick nångång när jag var mindre ^^


haha vissa saker borde inte finnas som SVEA MÖSSOR!! dem borde förintas!!
varje gång jag ser en människa på stan som har en sådan som håller jag på att dö !!
ALVARLIGT!! dem är skiit fuuuullla oooccchhh ssåååå ääcckkklliiiggttt ***********



Kommentarer
Postat av: Anonym

Min vackra kusin, ska du inte bli en designer då? ;)

2010-01-10 @ 20:26:15
URL: http://stephaniesuarez.se
Postat av: ENGLA

haha nej nje ^^ jag är inte bra på att sy elr xD

2010-01-10 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0