5/1-10

Hejhej! idag så vaknade jag klockan 14:00 och hade jätte ont i magen! jag viste inte varför men gick till mamma och sa det jag grät för att det värkligen stack till imagen jag fick medicin men vet inte varför jag fick så ont... det är fett läskigt för jag kunde inte röra mig och kollade på tv tills jag skulle äta, jag hade inte rört mig på ca 3 timmar ! men konstigt nog blev allting bara lite svart ibörjan och jag mådde mycket bättre än förut. Har tagit en promenad och mår jätte bra nu O_O det är jätte läskigt ... Jag har inte mer att säga än att jag kollat på tv haft ont i magen och tagit en promenad. Jag har inte gjort iordning och har inte tagit några bilder så det blir inga bilder idag då :P haha men ett roligt gammalt videoklipp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0