29/1-10

hejhej! idag så givk jag till marknaden efter skolan för att träffa valle, med det gick jue självklart JÄTTE BRA!! haha noot! jag satt ine på cubus och väntade i år!! och går ut för att kolla runt lite på marknaden, så stöter jag på Frida M och Ludvig ^^ haha jag frågar Ludvig om jag får låna hans mobil och det får jag för han är så snäll xD haha men ialf så sa valle att jag var blond men det är jag inte!! :O jag är faktist brunett! haha och det är inte bara utväxt! jo kanske stavar som en ko men ialf ! haha nu ialf så ska hon sova hos mig och vi ska kolla på film och ha riktigt skojigt! ^^

Lite bilder på idag ^^


HATAR KAZEM!!


Rosetter! 4TW ^^



^^


naaw är vi!







VALLE & JAG!





JAG & VALLE IGEN!!:O:O:O:O




TTYL<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0