27/1-10

hejhej! idag så har jag pluggat sönder på so förhöret på fredag och övat lite på min cheerdans som vi nog kommer ha på våruppvisningen som kommer någongån nu i vår ^^ men annat ska ju också hända till exempel ska vara med valleriya på fredag till lördag och träning på söndag :D men är jätte nervös inför so:n varför vet jag inte utan är det bara ^^ känner nog bara lite press ^^ men ialf så hade jag väldigt tråkigt på vår jätte långa rast så hade jag lite roligt med min kamera :D gjorde bara om dem med kameran så du vet :D haha det är bara bilder på annie men också på igår då jag spaa xD

jag i bastun ^^


haha jag döljer mit "vackra" ansikte :D


Annie blir vampyr!!


här vet jag inte vad ^^


en rolig bild på luddvig och Annie ^^
(hmm aha!)

TTYl<3<3



Kommentarer
Postat av: Fuzzie

WTF?! DU HAR EN STÄMNING PÅ HÄNDERNA NU! XDD

2010-01-28 @ 17:04:37
Postat av: Kayla

Hahahaha vilken bild på Annie och Ludde :D<3

2010-02-01 @ 20:39:18
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0