25/1-10

hejhej! idag så har jag varit med Annie , och självklart varit i skolan som alla normala barn i sverige( förutom skolkare och sånna dära ^^) jag och Annie gick direkt från skolan till Icamaxi och köpte en cola och chips ^^ hha vi skulle tjocka oss framför new mooon och Bring it on ^^ haha twhilight var inte bra men bring it on är en klassiker man ALLDRIG tröttnar på ^^ älskar värkligen cheer ! ialf så får ni se lite da ^^


haha Annie är blond irl ^^ bilden blev lite roligt ^^


Skor 4TW!!


YAY!


vist är vi söööta!


TTYL<3<3


Kommentarer
Postat av: valleballe

Vaad för kille?snygg?:P aa jag ska komma på tors:D

2010-01-26 @ 14:30:16
Postat av: friiida<3

söta är vi! <3

2010-01-27 @ 20:29:06
Postat av: Kayla

haha den bilden tar jag o lägger på min blogg om det är ok? :P

Söta är vi :D<333

2010-02-01 @ 20:41:02
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0