22/1-10

hejhej! har precis kommit hem från skolan och btw så träffade jag Hannah på bussen<3<3 det var roligt för har inte snackat med henne på et tag faktist:D:D men nu ialf så fick jag ett litet dilema .. -.- antingen så förljer jag med mamma och min plast pappa och syskonen till min mammas vännina ^^ eller så är jag med Hannah och har lite roligare i ett ensamt hus :D men tror jag nobbar mammas vännina för vi har nästan inte varit på en vecka! det är fan absurt!( brukar inte använda sånna ord) !! det är så att jag nästan bor hos henne ^^ haha men har haft mycket att göra som läxor och varit med lite andra människor och haft träningar ^^ 

btw längtar till sommmaren! är så himmla trött på vintern!!!


btw jag är inte på väg ned i vattnet ^^ jag är i vattnet xD

TTYL<3<3

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, härlig bild :)

2010-01-23 @ 11:44:29
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0