18/1-10

hejhej! idag så har jag äfter skolan varit på hinders_mässan med Annie och lite med Sanna ^^<3 ialf så blev det lite konstigt för skulle träffa Valle men det är svårt att hitta en sån lite människa bland så mycket folk i en så liten stad och desutom ingen mobil!! ahha ialf så hittade jag henne inte så åkte direkt till träningen :D haha det var bara 3 på min träning som kunde träna så vi lånade in en senior att bygga med oss och vi slutade tidigare :D men jag och valle pratade för mycket inne i omklädnings rummet så vi missade bussen xD haha det var lite fail menmen.... här är ialf lite bilder på idag xD


en tröja som jag skulle tänka mig ludde ha xD


Jag och Annie<3




hasha bara för att störa alex om han ser detta xD


haha första gången !!:O


jag o Valle^^


Jag och Valle igen xD


Emma och jag ^^(träffa gimman på bussen hem)


TTYL<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Amanda ♥ ( Foto Mode & Övrigt )

Vad ska du göra ikväll då? :)

2010-01-29 @ 18:28:50
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0