17/1-10

hejhej! idag så var jag med valle igen ^^ haha vi kollade på film och gick på stan ^^ haha valle köpte foundation och jag köpte en ny ögonskugga ^^ haha pallade inte ta bild på det men men ^^ kommer väll ha det på mig någon gång :D imorgon är det skola och innan dess så ska mina naglar vara klara ^^ hhaa dem gick av när jag gjorde flikis ... -.-  det var lite smått tragiskg ... och att det inte fanns någon topp på träningen var också tragiskt ... -.- men sånna dagar finns och vad hittar man på då ?? haha jag och Cissi gjorde lite flikis utan händer! haha det var jäättteeeelääässkkkiiiggt! haha det kändes jätte konstig .... men ialf så har jag phoyoshoppat lite inann jag ska gå och göra iordning mina naglar ...



ps är fullt medveten om att jag ser ut som ett mongo ^^

TTYL<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0