14/1-10

hejhej! idag så ska man göra det vanliga,gå till skolan och sedan upp till stan och äta sedan ska man på träning ^^ jag tränar cheerleading som dem mästa vet men för er som inte vet så gör jag det  ^^ hehe men ialf så ska jag nog äta på Mcdonald för fösta gången iår!! haha förvånar mig att jag inte varit där tidigare i år -.-  jag kommer nog dö i skolan för jag har träslöjd ! min träsljöjds lärare är helt CP! han kan inte äns prata och så fort HAN blir arg skickar han ut PERSONEN han blev arg på! det är helt sjukt! kommer nog skriva lite mer imorgon men avatar bilden kommer nog inte nu i förstataget ialf ^^ TTYL<3<3

aah! et spöker! nejnej det är bara jag i ansiktsmask :D

Kommentarer
Postat av: Stephanie - Fotograf

Hej kusin! Undrar bara vilka bloggar du läser!?

2010-01-14 @ 18:24:53
URL: http://stephaniesuarez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0