10/1 10

hejhej! idag så har jag nog suttit väldigt mycket framför datan och laddat ner filmer och formaterat om dem ( om det är rätt). jag har också sminkat Hannah och mig själv för vi såg en rolig make up tutorial på youtube av michelle pham, hon är jätte dukrig på att sminka. Men ialf så fick jag inte göra en Avatar inspirerad sminknin  -.- det var lite tråkigt men gjorde så att hon så ut som en liten chines istället ^^ haha det var också rolig. Nu så äter jag en muffins och ska göra om en film till rätt format så att den går att ha i ipoden ^^ haha så gissa vad jag kommer göra på visa lektioner ..... nej , för det är faktist väldigt viktigt att lyssna på teorin ( fasten det är tråkigt). så när jag är klar med det jag ska göra så jag inte får masa extra uppgifter ^^.....

har inga bilder från idag men ni får se videon jag följde ^^

den jag ville göra på Hannah



den jag gjorde


TTYL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0