Snökaos!

heregud!! det är jätte mycket snö i örebro nu! jag har inte sett så mycket snö förut! det är värkligen så mycket snö så man nästan inte kan andas! ialf jag följde Eve och Frida till tåget men det var tydligen 2 timmar försenat! och nu för kanske 1 timme sedan ringer dem och säger att dem fasnat i kumla och inte kan åka vidare! så nu kommer dom på något vis komma tillbacka till örebro och sova här igen :D det var lite roligt men det var synd att frida missar sin cheerleading träning -.- men hon kn alltid träna med mig :D:D om hon nu vill det ^^ för det vet inte jag om hon vill det än :D men ska dra mig tillbacka till Sanna och Hannah nu <3 vi ska tjocka oss och basta lite och lite annat :D



TTYL * * * * * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0