SHOPAHOLIC!!

HELLU<3<3 idag så har man chilat med sötnosen Sanna på alla <3 dag xD haha man ska jue vara med dem nära och kära.. tyvär så hade Hannah inte tid -.- anyway så tog vi en promenad till icamaxi och köpte cola, kollade på shopaholic<3 man kan alldrig få nog!  ^^ btw min träning idag gick super! haha är fett stolt att jag klarade lite mer avancerade saker idag.. ( är nybörjar i gymnastik) <3<3 haha och det var jätte roligt för Steve var där( en Americansk pro cheerleader)  vi körde lite lekar och fjollarunt lite för att visa hur glad sporten är :D anyway så kom Martinas bror dit och testade lite xD haha skiit roligt!!( videon kommer ngn annan dag , om jag kommerihå

NU ÄRE BORTA!!


hehe blev lite snöig idag för att jag och Sanna sprang över värsta snöfältet xD


Snabb fixad idag ^^ men det blev bra tkr jag xD



en mysig farmor tröja! 4TW<3<3!!(palla inte vända den xD)


haha den här bilden var bara för att jag ville xD




TTYL<3<3<3 BTW GLAD ALLA <3 dag!! >,<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0