7/2-10

hejhej<3 idag så har jag varit på träning :D gjorde rundat flikis ensam idag(mobba inte mig) haha det var första gången jag gjorde det ensam så är stolr xDhaha men den blev lite cp, råka ta i för mycket och lite för mycket uppåt ^^ men ialf så har jag inte filmat det men ni kmr nog få se när jag gör en bra och en fail. Cissi hade lite roligt hon med ^^ fast hennes blev inte lyckad xD AHAH men ialf den filmade jag så kommer lägga upp den snart :D ska lägga upp annat skit också. Var i kyrkan och sjöng xD haha sjöng halelulja ^^ fett roligt men ofc så var det välditg falkst enligt mig =) har köpt en vitamin well och sneaker så tjockar mig lite nu =) vet inte om jag kommer göra så mycket mer än att tjocka mig idag ;D

JO! ska städa -.-




vet att mina naglar är fula med dem gick av på träningen xD


städtime! -.-

videosarna kmr sedan ^^



TTYL<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0