3/2-10

hejhej! idag så hade jag as roligt på idrotten xD haha det var jätte roligt att vara ute i snön men det var så jävla kallt!! det var värsta snöstormen nästan :O haha ialf efter idrotten skulle jag jue ha träffat david men som tur var orkade inte jag vänta mer än 10 minuter så åkte hem ^^ och nu så såg jag att han hade svarat att han inte kunde komma :d men ialf så kanske ska träffa han lite senare under dan :D men jag måste också hinna med att plugga, städa och skotta bort all JÄVLA SNÖÖ!!!

fan vad söta dem är !<3<3


i bilden ^^


haha detta händer i fysiken ... O_O


såhär kan det jue också vara ^^ så man inte tappar bort dem eller så att dem inte blir stulna xD



haha alla kollade på fighten utanför klassrumet i fysiken xD



Älskade klasse<3<3 ( på snöhögen)




AHHAHA har tråkigt så photoshopade lite ^^



ofc så ska det finnas ego bilder ^^ haha det är MIN blogg!



TTYL<3<3




Kommentarer
Postat av: ♥ Amanda ♥ ( Foto Mode & Övrigt )

Några planer för ikväll?? :)

2010-02-05 @ 14:31:31
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/
Postat av: Kayla

Jag lånar de där bilderna på oss o sätter in på bloggen. Jag skriver att det är du som har tagit dem.

Går det bra? :)<3

2010-02-07 @ 18:45:48
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0