27/2-10

hejhej :d idag så har jag varit på Fridas cheerleading träning. Det var jätte roligt faktist men det är lite synd att jag inte får lägga upp videosar på deras danser och sånt. men kan faktist förstå dem för man vill inte att andra som inte är med i laget ska kunna det >.< ialf så var jag tvungen att ta tåget hem kl 1602 för.. ja man kan inte bo hos kompisar hela livet ^^ men jag tog en liten runda i nordstan och köpte en gullig skjol från monki.ni lär se den på någon bild någon gång :D kom inte hem för så länge sedan så har inte hunnit med så mycket mer idag :D

ska vara med Valleriya imorn :D kanske någon som vill vara med?(gammal lite mixad bild)



TTYL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0