22/2-10

Hejhej! igår så hann inte jag blogga -.- srt men annat gjorde jag istället som att leta fram bikinin som jag faktist hittade! ja men hittade bara överdelen, så får väll ha bad shorts då :D haha anyway så äre ialf bestämt att jag och familjen ska till Gustavsvik idag. jag vet inte hur länge vi ska vara där men det blir nog ett tag. kommer nog lägga upp lite bilder senare  :D



(bilder från igår)


take notis that anyone is not prepered for this pic xD


Frisören sanna vettu ;)    (orkade inte vända)  


TTYL<3<3

Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

Kul med bilder folk inte är berädda på ;) Haha



Bestäm min hårfärg! Allt ifrån Blont till limegrönt, jag kommer gå med det i skolan oxå ;)

2010-02-22 @ 10:55:46
URL: http://zooda.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha herregud vilken bild mitt knullruffs o allt"

hahahaha loveu <3

2010-02-22 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0