22/2-10

hejhej :D idag så har jag i stort sätt bara badat badat och badat!! haha det har varit skiit roligt faktist :d har åkt alla banor på gustavs vik nu inklisivt den nya banan som heter thunderstorm xD haha den var SKIT TRÅKIG!! herre gud! asa jag rekomenderar inte den banan alls! det som var roligast idag var nog när dem dära turkarna hoppade från hopptornet XDhaha men ialf så lärde jag mig faktist något ^^ att göra salto ned i vattnet xD haha skulle filma , men ipoden tål inte vatten så tyvär XD anyway så orkar jag inte lägga in bilder ^^ lägger upp bilder och sånt imorn för då ska jag sitta ganska mycket vid datorn... men ska jue också vara med Sanna,Hannah och Kenan <3

TTYL<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0