16/2-10 rävgången =)

hejhej! idag så har jag varit på rävgången med klassen xD haha det gick inte så bra.. allt började med att jag och annie fick lite problem med att väla om vi skulle gå eller ta 7:an ialf .. men då tänkte vi att det skulle bli jäte trångt så vi valde att gå ca 1MIL!! herre gud vad det var jobbigt för man hade så mycket packning xD. vi kom försent till Naturens hus och jobbigaste läraren står där!( snorkfröken -.-)  hon säger att alal gått och att vi skulle vänta på några andra som också var lite sena.. mend et sket jag och Annie i fullständigt i och går dit ialf :d i trodde det var jätte långt men det var inte så farligt xD. Vi åkte skridskor där och hade lite roligt . Men självklart hände det massa när vi var där också xD jag och Annie trampade i värsta hålet mitt i isen så skon blir blöt -.- och jag ramlar jätte ofta på isen för att den var så himmla cp!! men nu ska man inte klaga mer :d det var en jätte rolig dag ialf <3

HAHA! mitt choklad pimp hål xD


haha xD


haha lite stökigt! Û




om ni vill se mer bilder när vi åker skridskor finns det åp kaylas blogg :D www.kaylam.blogg.se

TTYL<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0