10/2-10

hejhej! öppet hus gick jätte bra! men det var skit störande att Erik ställde sig framför mig när jag redovisade inför föräldrarna -.- asa vem som hällst kunde förstått att man inte ska göra så! och desutom med blicken mot mig! ibland fattar inte jag vadden dära reta*** ungen tänker med :O.... Anyway så gick dansen också ganska bra... ialf så det var roligt ialf. När vi skulle hem så hämtade vi mamma på vägen och åkte till ica.. vi hamnade i någon slags kö, vi blev lite små iriterade för vi ville hem och äta så vi tutade xD any way det visade sig vara ett alcohol test ^^ haha det var lite små pinsamt men självklart ska man få skullden för att ha tutat( mamma satt bak för att jag ville ha den varma stolen xD) HAHAHA det var lite fail ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0