Snart jul!!

Hej! jag har faktist tänkt på en sak.... de ät jue nästan jul och inan des ska det la köpas julklappar! Jag får panik för jag vet inte vad dem jag ska sköpa till vill ha! Men jag var till stan och köpte en sak till min älskade kompis kayla och så fick jag utav mina mamma lite pengar så vi åkte ut till marieberg och köpte ögonskugga :D det är flera i en och är till för att sota ögonen :d det är steg för steg på baksidan så kommer nog göra det för skojs skull imorgon. Ja ialf så behöver jag köpa till dem här personerna

Kayla-X
Annie-
Sanna-
Hannah-
Signe-
Linnea-
Mamma-
Albert-
Farmor-
Farfar-
Faster-
Fasters pojkvän-
Fasters poskväns syster-
Fasters pojkväns bror-
Evelina-
Frida-

Det är ganska många men det blir nog väldigt billiga saker till min familj för dem tänker på tanken XD för kompisarna blire nog lite mer roligare :D   jajuste ! jag hade träning idag ! det gick jätte bra och var jätte roligt! Jag fick bygga som bakperson för första gången!! haha det gick faktist bra och jag fick också lära mig rundat flickis !! direkt! haha mobba mig inte nu men det är så att jag inte är någon duktig gymnast utan en liten cheer:D ja och i morn ska jag baka kakor eller något sånt för att jag med Athina och Valle ska sälja på stortorget så KOM O KÖP !! haha det är inge tvång men ni stödjer mitt lag då :D men skriver mer i morgon :D lägger också in en videosar på flera dagar så att ni inte missat något roligt :D
jajuste! REMIND ME ABOUT MY SIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0