NYTT O FRECH!

Hej!! som ni ser har jag ny design som min älskade kusin har fixat till mig :D hon har värkligen gjort ett bra jobb så blev faktist välldigt taggad att blogga mer nu för det är roligare om man har en fin blogg :P jag sitter och gör läxan och försöker lära mig en cheer ramsa som går så här : '

Den är från bring it on :D haha kan nästan hela nu ...
jag hade prov på engelska och bok redovisning :D bokredovisningen kunde jag gjort bättre men engelska provet gick PERFECT!! haha men det är inte slut med prov kommer ha kemi , spanska fysik prov också!! får panik!!! men det kommer gå bra bara man är lugn och övar i tid :P

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Va kul att du gillar designen! :D Lycka till i fortsättningen! kramar

2009-12-01 @ 20:11:03
URL: http://stephaniesuarez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0