Gott Nytt År ! <3<3

Hej hej ja nu så är det snart nytt år så då ska många saker vara klart ...  ja här är ialf min lista på dem sakerna

* Städa
* Ringa Sanna ( väcka henne)
* Duscha
* Föna håret
* Klä på mig
* Sminka mig
* Fixa håret
* Träffa Sanna
* Laga mat med mamma och maybe Sanna om hon vill  =)
* Middag med familjen och några vänner
* Familje traditioner
* Fyrvärkeri


HAHA har ganska mycket att göra så det är väll dags att starta då men det är forfarande något som jag ska tänka på , nyårs löften .... haha men ska nog ha något enkelt som förra året =) ha rent i ditt rum. hm men ska ialf gå och duscha ...

Hade lite roligt med nagelacket jag köpte igår =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0